مصاحبه آرشیو خبر ها
می خواهم با یـوونتوس بمانم

می خواهم با یـوونتوس بمانم

کلودیو مارکیزیو هافبک ملی پوش یوونتوس پس از پیروزی مهم مقابل آتالانتا و کسب نهمین برد پیاپی در مصاحبه با اسـکای از بازی گفـت .

" امسال می توانست با صعود به مرحله لیگ قهرمانان برای ما بهتر باشد . ما یک هفته استراحت خواهیم کرد و بعد از آن به رُم فکر خواهیم کرد "

مانند یک بازیگردان در بازی بودی ..

" تا هنگامی که پیروز باشیم ، من در هر کجا که بازی کنم خوشحال خواهم بود "

چندین بازی است که کونته شما را در ترکیب اصلی قرار می دهد .

" بله . اما اجازه دهید که بگویم که 2 سال و نیم است که در کناره آندر ا پیرلو بازی می کنم و سخت است که کسی مانند او بازی کند . هر کسی در جایگاه و نقش خود بازی می کند تا بهترین نمایش و ارائه را داشته باشد ، و ما امروز در برگامو که پیروزی هرگز در آن آسان نیست بازی خوبی انجام دادیم "

چقدر برای گلزنی دلتـنگ هستی ؟

" من مهاجم نیستم اما با توجه به نمایشی که در 2 سال ی گذشته داشتم من برای گلزنی دلم تنگ شده است . نمایش و عملکرد تیمی به حساب می آید اما بدنبال گلزنی مقابل رم برای افزایش فاصله هستم "

حضور یورنته فضا را برای نفوذ تو بیشتر می کند ؟

" فکر نمی کنم. آرتورو ویدال و پوگبا دائم یارگیری شده اند و بنابراین همیشه فضا برای من به عنوان هافبک وجود دارد . به هر حال تغییر در بازی واضح است ، میرکو با یورنته متفاوت است . فرناندو یورنته با پاس های گلی که می دهد به هافبک ها کمک می کند و به نظرم او فراتر از یک مهاجم ِ داخل محوطه است و گل امروز نشانگر این است "

شما همیشه در لیست بازیکنان خروجی هستید . آیا می خواهی در یووه بمانی ؟

" البته . مخصوصا بعد از اینکه برنده شوید . من امیدوارم که قرارداد را تمدید کنم ، من می خواهم این پیراهن را برای مدت زمان طولانی که ممکن است بپـوشم . من همچنین آناده تغییر وظیفه و پست هم هستم ، آزاموا را ببینید .. مانند او "

" این نشانه بلوغ و کامل بودن این تیم است و به لطف همین بلوغ ، یوونتوس در سال های اخیر افتخار کسـب کرده "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: